fredag 27 mars 2009

27/3 Fredag

Jag blev lite kritisk till tidningen jag köpte häromdagen! - Cosmopolitan!
Enligt tidningen:

*Så är "Juckdansen", som män ofta utför efter ett par öl för mycket " en noga uttänkt och ofta framgångsrik strategisk dans".

*Jag fick veta vad det betyder om han "sitter på vissa sätt"?!

*Sen fick jag veta att 1 av 11 saker han älskar med "mig" är att "jag går upp tidigt och steker bananpannkakor till honom". (Det låter inte gott, men det är väl självklart! Att han älskar att JAG gör frukost- Men hur ofta får JAG fukost?)

*....En annan sak han älskar med "mig", är att "jag bjuder honom på weekendresa".... (självklart!)

*Jag fick av tidningen en hemsida där han får "dåliga råd" (som om cosmopolitans råd skulle vara bättre?). Han får bl a rådet: "Varför erkänna för din kvinna att du har varit otrogen om du ändå inser att det var ett misstag? Du kommer bara att få be om ursäkt i månader." (jag skulle snarare säga år! Och med den inställningen skulle han inte behöva be om ursäkt innan jag kastat ut honom)

Jag gick naturligtvis in på hemsidan (askmen.com)! Där fick män bl a reda på att vi "antingen älskar eller hatar analsex", och annat som är jätteviktigt att veta i verkliga livet. Sånt "som gör att man kan kalla sig allmänbildad"!

Tur att jag inte är en tjej som drar till mig gruffande grottmänniskor med stripigt skägg och med pålen i handen, för det måste vara den typen som går in på en sån sida!

Sen fick jag något intressant (förbered dig på skratt)
Killens första möte med familjen:

19:00 "Shit. Jag har aldrig sett så mycket furumöbler i mitt liv."
19:01 "Nej nu kommer pappan. Han hatar mig redan, jag vet det."
19:02 "Och nu kommer mamman. Så det är så min flickvän kommer att se ut om 30 år? Kanske lite kinky, men inte mig emot!"
19:30 "och hon lagar utsökt slottsstek!"
20:35 "Ska jag hjälpa till med disken? Eller kommer pappan att tycka att jag är en mes?"
20:26"Men om jag inte gör det kanske han kommer att tro att jag är ett svin?"
20:57 "Fan. Pappan vill att jag ska följa med till kontoret. Jag skulle aldrig ha diskat-han tror att jag är bög!"
20:58 "En wiskey!?"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar