söndag 15 mars 2009

15/3 söndag

Fick mig just en liten funderare. "Vilken årstid gillar du bäst?" Jag kom slutligen fram till att jag gillar ALLA årstider exakt lika mycket, OM dom håller sig där dom ska vara. Dec - Feb. - VINTER (eller numera Jan-mars), Mars - maj - VÅR (numera april -juni), juni-aug-SOMMAR (numera juli-sept), sept-nov-HÖST (numera okt.-dec.).
Det är helt galet att det aldrig blir snö på jul! Ett par gånger har det ju t o m varit vårväder, vi får helt enkelt börja rösta om när vi ska sätta julafton hädanefter. I mars månne?

Min pojkvän stormade helt sonika ut härifån, mumlade något med "soc-fall"(?????) och kastade sig ut här ifrån. (E! "ett streck till kanske?"). JaJa! He´ll be back! "som en gummiboll kommer ja tillbaks te dej"!

Vad gör man så länge med samma man, trots alla tusen "misstag" och "missuppfattningar" man blir utsatt för?! Är man så desperat efter att försöka hålla ett förhållande vid liv , eller är det så att ju mer man kompromissar desto sämre förhållande? Att det faktiskt är så att ju mer egoistisk man är desto bättre fungerar förhållandet? Jag startar en klubb NU: "dödshjälp åt dåliga förhållanden".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar