tisdag 29 november 2011

Ryggen är Paj

Jag har blivit sjukskriven för att min rygg har pajat. Farbror doktorn tycker att jag har en stark rygg och jag är mycket förvånad över att den inte är spänd alls med tanke på hur galet stressad/deprimerad/utbränd jag är. Men paj är den i alla fall. MEN jag har inte tid att vara sjukskriven just nu, så på torsdagen den 1/12 så blir jag sjuk. Två veckors vila, men jag får minsann springa och rida ändå, så länge ryggen pallar. 12 tabletter om dagen vill Doktor att jag stoppar i mig.... Vet inte om jag riktigt håller med om det. Känns som att det är lite i överkant. Men doktor talade om att det är bättre att "gå ut starkt" och sen trappa ner...
Åter till det "viktiga i livet", Daniel är läskigt lyhörd och förvånar mig allt som oftast. Tänker på honom mer och mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar