lördag 5 november 2011

Ett Léende To die for

Där satt jag i godan ro och sms:ade och facebookade på pendeln med min goa vovve bredvid mig... Så dundrade 5 stycken salongberusade killar i 20-års åldern in och tog plats bredvid mig. Dom kladdade på min hund och kallade både min vovve och mig "söt". Dom spillde öl på golvet och började gissa ras på min hund och i hopp om att få mig pratglad, så talade den ena dåren om att han var säker på att jag skulle gått av vid "Anneberg" - då han hade det på känn?!
Och just IDAG, om ni bara visste vad trött jag är på det manliga könet!!
Blev väckt klockan 01:45 inatt av en dyngfull Daniel, som ville ...ja.. Vem vet vad han ville?! Han sluddrade och började SNARKA i mitt öra efter bara någon minut. Han fick ett vansinnigt sms runt lunch och jag fick ett sms tillbaka med en massa "förlåt" och annat dravvel... Vad vill en man när han ringer en kvinna mitt i natten?
Det var i alla fall riktigt underbart att hälsa på Sarah och hennes goa Bastian. Hennes son är det goaste som finns och hjärtat värker efter en liten son. Ägnat större delen av dagen med att lura lilla Bastian att lé. Hans leende is to die for. Och Sarah, hon är en fantastisk människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar