fredag 11 november 2011

Värmland på jul!

...Och Daniel bara växer och växer. Han är lyhörd och kan hantera konflikter. Han har lätt för att prata och hans lugn smittar av sig. Men nog om honom, han springer omkring i mitt huvud hela dagarna, så här i bloggen borde jag skriva om annat...
Jag ska ju spendera hela min julsemester i karlstad och håller på att dra ihop en alldeles egen home coming-fest. Det ska bli ruskigt roligt att komma "hem", jag åker den 25:e och behöver inte åka hem förrän den 8:e januari. Angående festen, så är vi alla rörande överrens om att Bimbosvågers drinkar är portade! Vi vill alla minnas vad vi gjort och det vore en bonus om man även kan stå för vad man gör under kvällen... Det är ju bara jag som kan packa väskan och lämna Karlstown för att slippa bli igenkänd. Längtar efter värmland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar