tisdag 8 november 2011

Right here, Right now nothing is impossible

Tänk vad bra man har det. Jag har det som bäst alldeles just nu. Men samtidigt så känner man att det var så mycket bättre förr. Det kändes som att det var så mycket enklare förr i tiden, men ändå har inte mitt liv flutit på så bra och snabbt som just precis nu...
Menneee... se bara på Idol, Idol har verkligen nått sin topp förut. Det var DÅ som det var som bäst. La grande finale år 2005 anser jag var den bästa.
Och alla Män, dom var så mycket bättre FÖRR. Eller var dom inte det? Jag träffade så många toppenmän år 2005-2006, alla hade en livsgnista som dom verkar ha tappat bort totalt på vägen. Vad hände med glimten i ögat och när lät ni vardagen ta över? Från 2007 och framåt, så är män med stjärnor i ögonen utom synhåll för mig.
Min slutsats efter dom här funderingarna är att Det var tamejtusan bättre förr, men det är lika bra alldeles just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar