lördag 12 november 2011

MartinShop

Sprang omkring inne på Martin shop idag med rosiga kinder och spanade in sortimentet. Fick ett presentkort där i 30-års present och känner att det är lite otacksamt att inte utnyttja det. Där stod jag i godan ro och funderade på varför dom säljer en "helt vanlig termos" bland alla vibrerande stavar i olika färger... Men vet ni vaaad?! Termosen var en DILDO! Not so nice, så en sån tänker jag inte köpa!!
Vi skrattade år Obama-dockan och stod länge vid dockorna. En fråga bara: VAD är det för män som köper en förvånad plastdocka?
Snygga underkläder och vackra skor, men alla doftljusen luktade sex. Extra tjocka kondomer eller knottriga för skönare känsla? Och någon har gjort sig en hacka på att sälja rep som man själv får göra oliga underkläder av.
Bruden var vacker som en dag i brudklänningarna! Hon är nu ett steg närmare den klänning som hon är ute efter, riktigt synd att man inte får fotografera där inne.
Vi hittade två toppenaffärer, en antikvitetsaffär som gav mycket inspiration och en en liten shop som heter grandpa. Den är min favorit och har allt från smycken till skor, väskor och annorlunda kläder.
Vi åt lite soppa i en mysig källare och sen drog vi hem till Emie för lite filmmys och ett halvt kilo godis. Men nu har jag inte halsbränna längre och det gillar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar