onsdag 9 november 2011

välsignad

Nu har jag blivit välsignad i kyrkan och blivit bjuden på nattvarden, lite spookie med JC´s Kött och blod.. Men ska man till kyrkan, så bör man delta i allt!
Prinsessan är så otroligt vacker, snäll och smart och det är härligt att höra henne sjunga ut. Jag är den stoltaste mamman i hela världen.
Under helgen ska vi prova brudklänningar. Eller "vi-och-vi", jag får väl titta på. inte min tur riktigt än trots att jag hör bröllopsklockorna ringa så fort en man råkar snegla åt mitt håll. Det ska bli riktigt roligt att glida runt på stan med tjejerna. Min dotter får umgås med emies fästman medan vi gör stan. ...Har jag förresten sagt att jag ÄLSKAR Göteborg?! Vi ska klämma in ett besök på konstutställning snart med... Mycket spännande väntar runt hörnet precis som vanligt. Kärlek till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar