måndag 24 oktober 2011

Westlife och älgar

Vi startar med att bara nämna westlife... Nyheten om att dom ska splittras är inte dökul direkt. Men dom lever för evigt på mina skivor i alla fall.
Min dotters fröken kontaktade mig idag och jag är så himla stolt över att kunna berätta att hon återigen står upp emot en grupp vänner som hackar på några få. Fröken sa att "hon är stark och ärlig din tös". Alla pratstunder om lögner och mobbing har landat bra och hennes självkänsla är på topp, hon vågar verkligen vara sig själv och är trygg med vad som är rätt och fel.
Imorgon bär det av till stallet igen, Linda hade ridit under helgen och träffat FEM älgar. Hon hade skrämt dom, jag undrar vad jag skulle göra?
Daniel som ska komma hit på onsdag... jorå...vi får se. Han måste sova över och jag anser att det är oansvarigt att låta honom sova över (även om vi pratar om soffan), när prinsessan är hemma... Sen älskar hon att göra mig generad, så jag vill liksom ha träffat killen ett par gånger. Då ser man lite åt vilket håll det går. Och jag förstår inte varför han MÅSTE sova över... En kvällsfika, umgås lite, sen kan man åka hem.. Jag går ändå upp 05 och åker till stallet och en morgon i vårat hem är aldrig lugn... Jag misstänker att han inte tycker att jag är värd att "bara" åka och fika med när det är några mil. Men då får mr hjelte tänka om, för en fika är allt jag erbjuder till att börja med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar