fredag 28 oktober 2011

shopping and free food

Idag på Coop så delade dom ut mat i varje hörn. Massa lunch i butiken alldeles for free. Allt från någon risgryta till både grekisk sallad och kaffe o fyllda tunnbröd. Första matstoppet kallade mig "den riktigt unga tjejen (..ska få lite mat också)" - Och menade MIG och tredje matstoppet trollade bort och fram näsdukar . Fick en blomma i blomsteraffären och mattan som kostade 289kr längdmetern (eller vad det heter) och som är 2,5m, kostade mej endast 150kr. En toppendag helt enkelt. Jag ska shoppa i klänning fler dagar!
Tillbringade kvällen i kyrkan och lyssnade på min dotters kör så att håret reste sig på armarna. Nu ska jag krypa isäng för att orka upp imorgon. Packa och sätta prinsessan på buss mot Karlstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar