måndag 17 oktober 2011

Guds vackraste varelse gruvar sig

Japp! Han har gjort det igen:
"Jag ringer dig sen. Du är guds vackraste skapelse"
Kan man annat än lé!!? Jag vill ju få honom att lé också, men för bövlen, han kommer INTE att lé när jag avbokar/ombokar dejten. Jag är i alla fall "normal" enligt min alldeles egna telefonkurator från Stockholm. Jag är bara rädd för att bli olycklig igen och den här dejtångesten botar vi på ett kick. Nu ska jag bara försöka lägga fram det här på ett ärligt sätt till daniel, utan att han ska bli dörädd, göra ett körstecken och springa åt andra hållet. -Jag skulle ju vilja behålla honom, jag undrar ja.... JAG skulle ha kastat vigvatten på vederbörande och bytt telefonnummer, om någon framstod som ett sånt här vrak i ett sånt här tidigt skede. Jag är inte ett TOTALT Vrak, bara lite skadad i strid. Nu ska jag plåstras om och sen ska jag skrivas ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar