söndag 9 oktober 2011

confess

JaaaAAA, nu tänker jag bikta mig i min lilla blogg för snart är det dax att ta tjuren vid hornen, det är dax att gå på min första jädrans dejt, träffa den första jädrans killen, sen ÅR 2010 i mars.
Vet egentligen inte alls om jag har lust, om jag gör rätt eller om jag kanske ska fortsätta att låsa in mig och bearbeta förlusten av "min familj" i några år till. Men även om jag saknar mina bonusbarn så att det värker i både hjärta och själ fortfarande, så gråter jag inte längre och har inte gjort på ett bra tag. Och till och med jag inser att det inte är ett dugg hälsosamt att låsa ute alla av det manliga könet. Det här har nog varit lite tungt för mig och min dotter, men nu är det dags att lägga det bakomflutna framför mig.
En go jogg ikväll får avsluta en vecka som varit underbar på alla sätt och vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar