måndag 24 oktober 2011

Återfukta mig

Igår var en mycket heavy dag. Det kändes i hela kroppen att jag hade roligt i lördags, så det var söffhäng hela söndagen. Jag släpade mig iväg ut med voven och vidare till ICA, jag köpte en massa mat, men det enda som var gott- det var FILMJÖLK!. Filmjölk och C-vitamin är det bästa som finns.
Måndagen började sådär, med att jag inte kunde motstå att klicka på ett mail fast jag var övertygad om att det var virus- OCH mycket riktigt, virusmail! Men nu fungerar mailen som den ska och datorn är virusfri igen. Tur att bra-kvinna-reder-sig-själv. Ikväll har prinsessan genrep.1. och vi har möte med brazilien-gänget... Blir stressigt, men när vi kommer hem så tänder jag en massa värmeljus och lägger mig i ett långt bad... Behöver återfukta mig efter 12-timmars-partyt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar