onsdag 5 oktober 2011

i´m fooled




Vilken spännande spellista jag har plockat ihop på spotify, jag undrar vad en expert skulle säga om mig utifrån min spellista?




Allt från westlife och alla drypande kärleksballader till donkadonka och punk och massa rock. Jag ser minsann lika kluven ut som jag känner mig.




Idag har jag mailat ut mitt grymma möhippeförslag till alla brudtärnor. Kommer att bli tidernas möhippa, jag är riktigtriktigt nöjd över alla idéer som poppat upp och med hjälp av alla andras förslag, så kommer det här att bli prrrrrrrrfekt.




Daniel lurade mig rejält igår, så det höll på att inte bli någon dejt i strömstad. Vilken tur att han är lika go som han ser ut, annars hade jag nästan trott på lurisen.... i ett par svettiga sekunder så höll jag på att påbörja min bok om "how you meet idiots".




Ikväll sover Demi över, det ska bli ljuvligt att få en varm hund till att krama framför bästa greys ikväll. Är så frusen hela tiden. Jag fryser hela dagarna, så det är tur att jag har gosiga hundar omkring mig. Om en halvtimme ska joggingkläderna på och Jag, sessan, vovven och Demi ska springa oss varma.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar