söndag 16 oktober 2011

en hal rackare

Hahahaha ...Jag skulle skriva lite blogg innan jag får på mig kläderna och satte mig därför i datastolen med endast nylonstrumpbyxor på benen. Då stolen var lite för långt ifrån databordet, så skulle jag liksom "hoppa fram rullstolen". Men strumbyxorna gjorde så att jag istället gled fram lätt som en plätt och landade på golvet mellen stolen och bordet..... =) SÅ, nu fick jag något att skriva om idag.
Pratade för övrigt med goa Daniel igen och med risk för att avslöja min personlighetsklyvning, så måste jag säga att det känns inte alls TÖRRT att prata längre. Jag skrattade mycketmycket när han försökte att göra fler än EN sak i taget. Han är lika rolig som han ser ut..... Eller -NEJ! Nu blev det helt galet fel... Han är snygg! OCH rolig! OCH SNÄLL! DetNI!
Men jag behöver fortfarande jobba på att försöka ta mig iväg på en dejt, för som det ser ut nu så vågar jag inte åka på fredag och jag vågar inte tala om det för honom heller... HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar