måndag 3 oktober 2011

ME-BORING?

Härliga Måndag, tänk att en dag som börjar segare än kola, kunde bli så underbar. Pratat med min älskade pappa och världens bästa syster, snackart bort en stund med underbara Sarah och hängt ett tag med Carolina i fånen.
Imorgon ska vi till stallet igen, jag har längtat tokmycket efter Lukas. Han är som en stor vovve!
Funderar på om jag borde ringa Daniel idag, hur är det egentligen med dom där "lagarna"? Kan man prata i telefonen 2 dagar på raken, eller skrämmer jag bort hjälten?
...Tycker att det är ett måttligt bra tecken att han alltid gäspar när jag pratar med honom!!!!?
Har ju ganska bra självinsikt och jag har inte fått uppfattningen om att jag är tråkig?
Får komma på någon galen öppningsreplik ala: "Vet du hur många liter sper___er en blåval släpper ut i havet under sex" eller "Vet du att kråksläkten är lika smarta som bl a vissa apsorter, delfiner och människor är".... I helgen tror jag att vi packar väskan, jag ska ge mig ut på krogen i dalsland och roa bönnerna med mina törra vitsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar