söndag 18 september 2011

Tellow Tail



Ett glas rött framför tusen olika kärleksfilmer igår och det var inte vinet som var sliskigt!



Idag har jag börjat att läsa på om sydafrika, kulturen och landets historia. Minns lite från skolan, men får ett helt nytt perspektiv när jag läser nu. Behöver veta lite mer om dator och internetuppkopplingar. Internetcaféer i all ära, men jag vill helst ha med mig egen dator för att lättare kunna kontakta mina nära och kära. Efter jul så öppnar jag en ny blogg, där jag skriver om våra förberedelser och blir resan av, så kontaktar jag olika tidningar. Även om våran mat ingår, så behöver jag tjäna en liten slant för att överleva.



Någon som har tips på fler extraknäck som man kan roa sig med via internet och som man kan sköta från ett annat land?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar