tisdag 6 september 2011

Min Hjälte!

Gick jättebra att springa igår, dubbelt så långt som dagen före, men på samma tid- där ser man, jag gick inte sönder av att ta i lite. Det var ordentligt roligt och jag springer med världens bästa peppare- min sessa!
Idag lyckades jag med det stora kvinnoprovet IGEN. Jag jobbade, var i stallet, skjutsade sessan till sin första dansträning och gav mig iväg till grannkommunen på föräldramöte! Det var en Olugn eftermiddag, så ingen joggning idag. Promenerade en timme längre och red i skogen, så jag hoppas att det räcker för att somna sött.
Idag fick Mitt får ett nytt halsband av Heidi, babyblått och diamanter, som hon bär med stolthet. Lukas var fantastisk idag, jag trodde inte att jag vågade- MEN jag galopperade idag och det var inte jobbigt alls. Ser fram emot torsdag!
Har ont lite här och var och kommer att somna sött ikväll, jag har ju faktiskt en dejt att se fram emot också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar