lördag 3 september 2011

Aeroseum

Vi var så sugna på äventyr idag, så vi struntade i bion och drog iväg till aeroseum. Det var hur kul som helst, vi fick flyga flygplan och jag var kanonbra på att flyga, svänga, loopa och vända... MEN självklart kraschade vi som galningar ...och orsaken?... Jag hittade aldrig tillbaka till landningbanan! Jag är inte ett dugg bättre på att navigera i luften än vad jag är på land. Vi blev uppvinchade till en helikopter och sprang omkring som galningar och letade ledtrådar till den gömda skatten och provsatt vartenda flygfordon. När vi blev lite trötta så kröp vi in i en gummiflotte och kikade på folk. En toppenlördag som vi avslutade framför en film på tv4+. Nu väntar sängen och tack vare att jag gick upp med tuppen imorse för att städa, så får jag sova ut ordentligt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar