fredag 9 september 2011

made by myggor

Nu kan jag pusta ut ordentligt! Ingen drinksippande krogråtta och ingen patykryssare läser MIN blogg i alla fall.
Jag får gissa lite då? Du är säkert nyfiken av dig, jobbar mycket och lämnar gärna datorn om du har nåt bättre för dig (ingen datanörd som spelar dataspel eller sitter och knappar runt på hådrdisken eller mjukdisken). Säkert som bilbälte, så gäspar du när jag skriver om mina hundar och hästar!
Över 900st har ju surfat in i min blogg, så jag VET att du läser den ibland. Hur ska jag locka till feedback? Du har dyra vanor och lockas inte av det lilla, så jag måste hitta din svaga punkt....
Medan jag funderar över det, så kan jag meddela att jag har varit ute och promenerat längs naturstigen nu på förmiddagen. Trots lite blåst, så attackerade myggorna både armar och händer. Värmen tvingade ju av mig jackan. Men det är underbart att vandra omkring i solen på hösten, längtar tills färgerna går över i rött och lysande gult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar