tisdag 20 september 2011

Håglös?

Sitter alldeles håglös (låter som en passande beskrivning) här i datastolen. Det gör ont överallt och vi är trötta hela gänget. Jag borde gå till affären, tvättmedel och mat står överst på listan. en banan i magen räcker inte när man rider 2 timmar och joggar 3 dagar i veckan.
Idag när jag joggade till bussen, så satt plötsligt hundförarbältet vid fotknölarna och höll på att fälla mig. Så nu har jag dragit åt det ordentligt igen, så här kan man ju inte ha det.
Fisk och kokt potatis står på menyn om jag orkar släpa mig till affären. Annars blir det knäckebröd utan smör och extra lyxigt isvatten till det...Men orkar jag inte släpa mig till affären så har jag NOLL rena kläder imorgon, vilken är liiite äckligt.
-JAPP, jag flörtar vidare med världens snyggaste Daniel! Han gör mig glad och det är härligt att vara glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar