fredag 16 september 2011

snart funkar min spis&ugn!

Fredag och jag väntar in herr elektriker, sen ska jag ta en långtur med vovarna. Ska bli härligt att njuta av en lugn helg. Prinsessan har ju varit på gränsen till sjuk hela veckan, så vi håller oss lugna. Kanske tar en liiiiten joggingtur bara- börjar känna mig rastlös när det inte är joggkväll.
Red med Linda igår, det var jätteroligt. Lärde mig med på en timme med henne än jag lärt mig om hästar i hela mitt liv. Vi babblade på, så jag märkte knappt att jag red trots att lukas gärna travade och galopperade in emellanåt. Det var fantastiskt att stå på en topp och spana ner på åkrar och ängar från hästryggen, en liten gullig älgfamilj kutade över vägen nedanför och solen bröt genom molnen.
Toppenhästar, toppenmiljö, toppenstall och underbara ägare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar