måndag 1 augusti 2011

Hot dag!

vad har jag gjort sen sist???! Busat en massa på stranden och åkt paddan, så nu vet jag massor om Göteborg. Bl a att det finns ett hus som är numrerat "17,5". - DÄR vill jag bo!
Börjat jobba idag igen, efter semestern. Det var svettigt som i en ugn att gå idag, så jag tog dom längsta och brantaste backarna för att svettas lite extra. Prinsessan åker till sin pappa, han har köpt biljetter till värmland åt henne. Så nu är jag sk "Barnledig"! Hon kommer hem på lördag, men drar iväg på läger i 5 dagar redan på måndag. Och jag njuter alltid av att slippa rutiner!
Lite måsten har jag att sysselsätta mig med. STORSTÄDNING och förrådrensning. Jag ska in med lite nytt och behöver hitta plats lite här och var.
Tänkte släpa med Emie på bio och träffa nån galen pöjk som jag kan pussa på. Hänga på la playa och bada i solnedgången, Grilla på stranden och somna under eken med en bra bok i närheten.
Just so you know, - I love my life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar