lördag 30 juli 2011

Karlstown-GötelabOrg

Underbar vecka i Karlstown! Det är underbart att ta en halvtimmespromenad i denna underbara vänerstad, OCH faktiskt komma någonstans. Något mer som är fantastiskt med Karlstad är att dom äger de absolut snyggaste killarna i Sverige. Männen lär sig att köpa kläder, så det är en fröjd att glida runt och spana på dom.
Jag var supernöjd med att få plocka fram mitt leg ett par gånger på hagahallen, tills alla bitterfit::or över 35 hojtade till på facebook, ALLA! "även dom" måste visa leg i den affären. Har umgåtts med brorsan en hel dag, det var underbart att få krama honom och prata med honom, det var ju ett och ett halvt år sen sist jag såg honom. Han har långt hår och musche.
Tvillingarna var bedårande söta och mycketmycket snälla. Jag var supernervös när jag matade "den ena" (-vet INTE vem det var), Andersbror fnyste fram, "..Är det inte din dotter som är här". Men herregud, det var ju 11 år sen. Inte så att jag träffar bäbisar så ofta. Jag kommer att behöva så läskigt mycket hjälp av min man när jag skaffar en ny liten knodd.
Jag gick ju igenom min dotters bäbiskläder och jag grät. Dom söta kläderna behöver verkligen användas igen. Jag behöver en liten dotter till snart. Någon som vill ställa upp och donera lite?
Köpte en kaffe&bulle på Pressbyrån åt kunden efter mig. Jag fick en komplimang om mitt utseende och en stor shitsnygg filt strax efteråt. Instant karma!
Jag har ätit lax och gått igenom syrrans garderob, det slutade med att jag fick köpa 3 extra ryggsäckar för att få med mig allt hem. Jag har ätit ute med bästa Carro och skrattat så tårar har sprutat, jag har badat och bränt mig, jag har hälsat på farmor och kramat prinsessans gamla kompisar. Måste snart tillbaka och krama alla lite till. Jag är där alldeles för sällan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar