onsdag 10 augusti 2011

Jag tror att jag löper

Ikväll får jag besök av en man. .... Fast han har givetvis med sig en hund av bästa slag. Ibland är det tråkigt att vara professionell, igår stod han på gräsmattan med sina bruna ögon och med sin hund. Han var lång, ståtlig och lite Grek, ett härligt leende och jag fick "Ally mcbeal-syner" i huvudet, av min tunga som rullas ut ända till knäna och fick bita mig i tungan för att att inte komma med nån kommentar, ala, "då dukar jag fram vinet", när han föreslog 20:00 ikväll som inskrivningssamtalstid.
Vet inte varför, men alla Hussar till vovvarna ser mycket bra ut. Undrar varför det har blivit så här??? Det kan ju inte vara så att jag väljer hund efter husse??? Då skäms jag!
Jag ska försöka att dra med mig min flock och deras hussar OCH MATTAR på en grillkväll under september månad, då får ni minsann se alla kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar