torsdag 18 augusti 2011

Massagestol från paradiset!

mmmm Va skönt det är med friskt hår, min nya frisör i angered är väl värd den långa resan. Hon började med att lägga i en väldoftande inpackning och satte mig i marknadens bästa massagestol. Så nu behöver jag inte unna mig någon företagshälsovård på länge. Där låg jag i skyltfönstret, men det kändes som att jag befann mig i paradiset. Sen klippte hon bort varenda sliten centimeter och klippte upp håret framtill, det gick på endast 10 minuter. Hon la i en snygg färg utan amoniak, nertill , för att bevara mitt friska hår upptill och medan min färg vilade i håret, så klippte hon min prinsessa. När hon var klar och placerade mig framför spegeln, så syntes inte ett spår av slitet och sönderblonderat. Färgen smälte naturligt in i min naturliga hårfärg och jag är helnöjd! VISST! Jag är inte blod, utan mörkblond, men det här är lättare att leva med, lättare att sköta och kostar inte skjortan att hålla efter! And after all, alla passar ju absolut bäst i sin naturliga hårfärg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar