fredag 6 april 2012

Glad Påsk

Var i stallet igår och hästarna rymde, var GÖTT nervös men lyckades fånga in Nellan själv och fick hjälp med att fånga in Lukas... Hjärtklappning och extraträning..
Klippte mitt får i onsdags och hjälpte min mentor med att rasta hundar på hennes hunddagis, det var exakt lika härligt som alltid att vara där, MEN Vi hittade en tumör under all päls på mitt får.. Veterinären nästa för att plocka bort alla delar som min gamla vovve inte behöver längre och jag hoppas och ber att tumören, som är stor som en golfboll, är godartad. Idag har jag besökt ikea, skulle ha köpt värmeljus men jag kom naturligtvis hem med mycketmycket mer. Tänk vad några kuddar på balkongen kan göra t ex...
Imorgon kommer Carro från karlstown- UTAN några barn, hon ska liva upp stämningen ännu lite mera här i Götet och det ska bli så mysigt. Ska passa Demi i tio dagar fr o m imorgon med. En härlig påskhelg, då vi hyllar alla kvinnor som tyvärr blivit brända på bål eller stenade till döds anklagade för en massa påhittade brott såsom "häxeri" eller "otrohet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar