söndag 22 april 2012

Partyvåren 2012

Barnfritt hemma den här helgen OCKSÅ! Åkte direkt från jobbet i fredags klockan 18 till centralen och tog en kaffe under gapskratt med Carro och satte henne på rätt buss till sin dejt innan jag drog till Emie och spenderade ett dygn med endast 3 timmars sömn, som flytthjälp och flyttstädhjälp. Flytten gick läskigt smidigt och bra, med X antal män som skötte bärandet. Minst 7 män (vem orkade räkna..) och vi var tre starka kvinnor som skötte det som vi gör bäst - Städ och elektronik...
Igårkväll, efter det längsta badet i världshistorien, så åkte jag hem till Ellie m fl och drack margarita och MÄNGDER av kaffe. Stöp isäng efter klockan 03 inatt också, men vaknade klockan 10 och har slappat framför tv:n hela morgonen. Nu ska jag ta en uppfräschande dusch och åka till centralen för att möta Carro och fika innan hennes tåg mot karlstad startar och sen får jag vänta in sessan som kommer med tåg.
NÄSTA helg, ska prinsessan hänga med CISV och jag ska på tvådagarsäventyr på liseberg och på lördag har jag en liten fest. Alla mina favoriter + en norrlänning vid namn Tobbe (han fyller år) kommer. Ellie, Emie, carro och jag PLUS en "tobbe"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar