måndag 16 april 2012

Darling angel

Haft en otroligt härlig, men uttömmande dag på jobbet. Efter jobbet har jag stressat hem och löst allt groll med min goa dotter, har lagat mat, köpt en ny fån till sessan då hennes iphone har pajjat och ...har pinsamt nog beskrivit en kabel som "svart och lite grövre", följt av ett gapskratt...
Nu ska stressnivån ner i bött! Allt som måste göras nu och några veckor frammåt, ska göras med fniss och en avslappnad inställning.
Sitter här framför min söta dator, med mitt supersnabba bredband med vrålhög musik i lurarna och diggar med n´öl bredvid mig- En lättöl naturligtvis!
Älskar mitt liv!!!! Snart väntar sängen på mig, ska bli skönt att sova gott inatt och framförallt skönt att "sluta trampa vatten" i sängen i flera timmar innan jag slår stekpannan i mitt eget hövve o somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar