torsdag 29 mars 2012

Who is Magnus?

Lukas skrämde mig idag.. Han låg på sidan med benen rätt ut, som en hund och reagerade inte på någonting.... Det visade sig att han solade och att han brukar göra sådär, och jag som trodde att han var död.
Imorgon ska vi till hundfrisören och på drive-in-bio, på lördag ska vi på skivinspelning och jag ska jobba som fotograf och på söndag ska jag ta med Josefin och Iza på shopping på stan.
Har Josefin och Adam här hela helgen så att deras föräldrar får lite egentid och får rå om sig själva en stund. Imorgon hänger J med hela kvällen och vi kan ju hoppas att det är bättre imorgon än det var igår. Blir lätt påverkad av att alla andras relationer5 spricker just nu, så känner mig lite "av" och då blir småsaker riktigtriktigt stora. Summan av kardemumman är att jag mest tyckte att det var jobbigt när han pussade på mig... Men snart blir det la en bra dag igen.
Prinsessan kom hem idag och sa att det kommit fram en kille på spårvagnen och sagt:
"Hej ____! hur är det med dig"... "du får hälsa din mamma" "Jag heter Magnus och är din mammas kompis" Att han kallade henne vid namn och sa att han var min kompis, var hemskt läskigt. Jag tror inte att jag känner någon magnus, men vad vet jag. Jag har ju minne som en guldfisk. Han måste ju känna mig ganska väl om han vet hur min dotter ser ut och är såpass säker på att det är hon, så att han går fram och pratar med henne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar