lördag 14 april 2012

Hormongalen!

Min dotter är hormongalen och trotsar vartenda beslut som jag fattar, jag har haft jordens tråkigaste vecka och jag har varit vovvevakt åt goa Demi.
Nu sitter jag här hemma, barnfri en lördag utan några som helst planer på att göra någonting överhuvud taget. Har tjattrat med Carro i fånen och skrattat hysteriskt åt bl a våra telefonduetter och våra planer om att rymma från våra barn...
Råkade glida in på en facebooksida idag och blev ännu mer kär i Sveriges snyggaste make! En del vet verkligen hur dom ska få mig att lé och jag är verkligen tacksam över att ha så många underbara vänner runt om mig. Jag känner mig jätteälskad och med mina vänners hjälp, så kan jag flytta berg. Två jobbveckor kvar, sen kommer Carolina och då gör vi liseberg! Alla karuseller ska åkas, så jag räknar med att vara riktigt yr på söndagen. Liseberg med lånat barn på dagen och uteservering på kvällen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar