fredag 9 mars 2012

en vecka med min mamma! & Happy birthday mr Pappa!

Haft en omväxlande vecka... låg med magsjuka gånger 2, först smittad på jobbet.. Efter ett par dagar när jag började må bättre, så fick jag den avancerade varianten och låg som en strandad, uttorkad, halvdöd säl och bad om att få dö... SNABBT! Nu är jag tre kilo lättare och har börjat få tillbaka färgen på kinderna igen, härligt att börja rodna igen.
Mamma flydde fältet när jag blev sjuk igen, men kom tillbaka när vi kunde stå på fötterna igen. Vi har garvat oss igenom dagarna. Besökt mina favoritaffärer vid grönsakstorget och njutit av soppan på soppdax. Så himla roligt att ha min söta mamma här. På söndag kommer solen och han som tar med sig solen tillbaka till Göteborg. Ska nog bjuda herrn på en härlig middag, lite levande ljus och tigga till mig en varm norrländsk kram.
IMORGON SKA jag rida! Lukas och Fälared here i come!
Slutligen vill jag säga Grattis till min underbara pappa på 60-årsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar