lördag 9 juli 2011

"...vi är tvillingsälar"

Idag har vi paddlat i flera timmar. Hittat en undangömd herrgård som liknade ett sagoslott och flera nya stränder. Är lite besviken på att inte ha träningsvärk i armarna, men jag får skylla på att det var vindstilla ute på vattnet. Vi flöt även igenom ett krokodilparadis, under hängande "tropiska" träd. Emie mötte upp och spöade mig i minigolf på eftermiddagen, men det kallar jag karma. Jag är inte ett dugg bra förlorare och en ännu värre vinnare. Jag fick ju en go corona med lime att trösta mig med.
Efter en utsökt middag på strandrestaurangen, perfekt tillagad entrecote, så la vi oss raklånga på stranden och pratade om "tvilling-s(j)älar" och löste kryss. Vi avslutade dagen med en film och nu är jag hemma.... Imorgon har jag, as usuall på söndagar, sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar