torsdag 7 juli 2011

Längtar tills imorgon och tårarna bränner i mina ögon..

IMORGON kommer prinsessan hem!!!! ÄNTLIGEN för bövlen! Jag längtar så jag nästan spricker och är på väg att börja gråta vilken sekund som helst. Pratade med hennes (numera-)jättesnälla pappa förut och hon hade det toppentoppenbra, men han sa att hon längtade efter mig också.
Hon har säkert jättemycket att berätta och jag har också massamassa att berätta. Tänk vad mycket som händer på 10 dagar.
Jag räknar sekunder fram tills jag får krama den goaste, raraste tjejen i världen. Kommer att ta med henne och våra polare på picknick imorgonkväll.
Idag har jag hälsat på Sarah i fjärås med två av mina monsterhundar. Det var en mycket trött trio som åkte hem efter en god skål köttsoppa och en liter kaffe. Slår vad om att vi är ett gäng som kommer att sova mycketmycket gott inatt.
Tack goarara-familjen fjärås, det är alltid lika roligt att hälsa på. Fjärås är mycketmycket vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar