måndag 18 juli 2011

"Det kan ju inte regna så här hela dagen"

High Chaparral:
Bröderna Dalton charmade våra döttrar och döpte mig till "Berit"- tack för den!!!? Tåget blev rånat och min prinsessa ropade till dom att dom "glömde mammas halsband innanför tröjan" ... Hon är en bandit!
Men MMMMMMMMmmmmmmmMMMMMM vilket ögongodis som bjöds på som avslutning på dagen! Indiandans och sång!
En mycket blöt cowboydag med mycket smällar och kaxig attityd och hade jag vetat att cheriffstjärnan som vi bytte till oss mot guldet dom vaskat, var av plast, så skulle jag behållit mitt glittrande guld.
...Och om barnen bara VISTE att karusellerna dom åkte, antagligen var dom farligaste ever. Männen fick justera "litegrann" medan barnen satt i vagnarna.
Min kommentar när vi landade i wester´n-byn: "Det kan ju inte regna så här hela dagen...!" , fick jag äta upp med råge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar