fredag 26 november 2010

26/11-10

Varning för en vimsig fredagsblogg, så mycket som snurrar i hjärnan och där brukar det ju till och med vara kaos i vanliga fall, med verbal dyslexi och en massa flumm!
Jag startar upp (ett litet) eget just nu, och det tar en hel del tid, det jobbiga nu är att jag kan välja att sammarbeta med inte mindre än TVÅ företag och beslutångesten dånar dygnet runt och jag "sitter fast" sen två dagar tillbaka... Kommer ingen vart alls under helgerna och tur är väl det, för ikväll har vi dansat rent hemmet (ala Mary poppins) till hög julmusik som överröstat dammsugaren och rensat huvudet på allt sånt som jag inte hunnit med under veckan som var, och allt som jag har att göra under veckan som kommer.
Idol är underbart idag, men jag och juryn är inte ett dugg överrens. Dom Idoler som juryn hyllar är inte alls lika bra som dom som juryn sågar...Funderar på om dom har utvecklat hörselskador då t ex Minnahs första låt "just the way you are" var underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar