fredag 19 november 2010

19/11-10


Jag hittar lösningar på problem hela tiden och livet lér åt mig just nu.
Jag satt för lite mer än ett år sen och var rädd för att jag skulle bli galen om jag helt plötsligt inte hade ett enda moln på himlen, men nu i efterhand kan jag skratta åt att jag verkligen trodde att jag skulle sakna att hela tiden ha nåt att oroa sig för. Att det på något sätt höll kvar mina fötter på jorden.
Att allt plötsligt flyter på, och även verkar fortsätta att flyta på, tar jag som ett tecken att jag är på rätt spår i alla delar av mitt liv.
Snart är mitt eget lilla företag ett faktum, prinsessan mår hur bra som helst och trots att det är mörkare ute så känns allt en nyans ljusare.
Vad är en bal på slottet, jämfört med en dag i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar