torsdag 4 november 2010

4/11-10


Försöker att skriva lite här, uppdatera lite vad som händer.. Hur jag än försöker så hinner jag inte med. Livet tuffar på i samma hastighet som en rymdraket på väg mot stjärnorna. Och "ända till stjärnorna"- DET är exakt så mycket som jag älskar min dotter!

Ikväll har jag skickat efter lite förstoringar på grymma foton som jag har tagit (kostar på mig en massa skryt i min "anonyma blogg"), och "kosta på sig"- DET är vad jag får göra när utställningen närmar sig!

Snart är det advent! Stakarna ska upp i fönstren, tomtarna ska på plats och adventljushållaren ska pyntas med svampar, mossa och röda sidenrosetter. Granen ska snart stå grön och grann i var mans stuga och dofta gott tills den barrar sönder. Nytt lucialinne ska inköpas på ullared, sångerna som sessan ska sjunga på lucia ska sitta som-ett-smäck och själv fyller man snart 30 år. Men ingen panik här inte, är "40, det nya 20" så är 30 nya 15!?

...Jag tackar den morgontrötta, sommarmänniskan som gav oss "vintertid". En timme extra sömn var precis vad som behövdes!

Nu ska jag, nyfiken som jag är, ta reda på VAD kungen säger om "boken" där "journalisten/författaren" har avslöjat en massa "sanningar"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar