tisdag 29 december 2009

Inför 2010

Underbar Julhelg i Karlstad!
Pysslat med julmat i köket, haft en fantastisk tomte på besök, myst med barnen, besökt Örebro, slappnat av på relax-avdelning i pool och bastu med god plockmat, ätit hummer på båten (MUMS) och tagit en dag extra för att vila ut ännu mera!

Så nu sitter jag här hemma och undrar vad i hela friden TVÅTUSENTIO har planerat för mig. Det ser ju inte så attans ljust ut längre, det bådar illa, det dra ihop sig till halvstadigt väder med tjocka regnmoln i horisonten och det känns lite osäkert... Har jag tagit mig vatten över huvudet?! För att ordna det här, så får jag helt enkelt lägga min tilltro till mänskligheten.

Men jag är ju lite av en obotlig optimist... För det mesta! SÅ jag ser detta som ännu en utmaning och lite av ett äventyr. 2010 SKA bli bra!

gOtT nYtT åR

2 kommentarer: