onsdag 16 december 2009

16/12-09

Gud vilken underbar dag!
sessan har ju varit hemskt mycket sjuk den här hösten/vintern och efter ett samtal från skolan medan jag stod i kassan, så fick jag veta att hon är dålig IGEN! VAD ska man ta sig till!!!?
Hon var dock inte döende, så hon fick snällt sitta och vänta tills jag jobbat klart (Bra Mamma?!-Nja), men hon var tydligen inte tillräckligt sjuk för att inte hålla låda i personalrummet! vi var lite kort med folk idag, men vi jobbar ju as-bra allihopa ! DAGENS ROS TILL ALLA KOLLEGOR!

Nu har vi landat här hemma och jag slappnar av vid dator´n och fyller min blogg med lite rosa ord!

Helgen är fullbokad redan, och som den tidsoptimist jag blivit förvandlad till, så har jag massa spännande inplanerat utöver jobbet!
Bl a liseberg, julshopping och middag!

Kramkramkram och en julkyss under misteln till varje människa som förtjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar