söndag 13 december 2009

13/12-09

God Lucia!
(eller hur man säger-Man kanske sjunger det)

Hade första dejten sen separationen igår kväll. Kändes underbart att brottas med en massa känslor.
Han är snygg, sexig, snäll, omtänksam, galen, artig, trevlig- OCH jag tycker om att vara nära honom!
Så nu sitter jag här, som den tjej jag är och undrar:
*OM han hade förväntat sig "mer" av dejten!?
*Om han tyckte att jag var tråkig som somnade?!
*Om han kommer att höra av sig!?
*Om det blir någon andra dejt!?
*Om han skrattar när han läser det här?!

Nu ska jag fortsätta min städning i mitt eget lilla kaos här.
to be continued...

2 kommentarer:

  1. Han skrattar när han läser detta...och det kanske är svar på de andra frågorna också...:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men guud Johan! Vad ÄR det för svar!? ;) Det kan ju tolkas hur som helst!
    Tack för 2:a dejten- mysigt värre! Nästa gång gör vi något kul utanför hemmet! Paddla? bowla? flyga?

    SvaraRadera