onsdag 2 december 2009

2-3/12

Och med mitt goda humör kom det vackra vädret... Eller var det tvärt om?! "vad kom först, Hönan eller Ägget"!?

Jag har nån galen sjukdom där jag inte kan sluta le! Till och med på morgonen! trots den senaste tidens sömnbrist.

Tillbaka till vädret! Jag hade tårar i ögonen i morse när jag blev stående alldeles förstummad på balkongen på jobbet! Frosten satt fast på allting och gnistrade i solen, träden, allt, var bara vitt! tårarna i ögonen KAN ju ha något med kylan att göra, men för första gången sen jag flyttade hit, så blev jag alldeles varm!

Skönt att slippa ovädret!

3 kommentarer:

  1. Ja det har verkligen varit fint och kallt ute idag och igår, mysigt väder!

    SvaraRadera
  2. Tack bimboboy!!!
    Long time no se! :)
    spanar in din blogg imorgon!

    -Underbart väder!!! Var på långpromenad idag innan regnet! Det blir så mycket ljusare nu när det blir kallare!

    SvaraRadera