tisdag 24 november 2009

24/11-09

Helt underbart att vara ledig i ett par dagar efter att ha jobbat helg. Idag har jag varit as-lat, så imorgon måste jag verkligen ta tag i en massa saker!

Jag såg listan jag skrivit för några dagar sen på "saker att göra" .. hmmmm jag önskar att jag hade ett par timmar till på mig per dygn, så att jag hann med allt. - Och det säger jag högt för mig själv medan jag gör något så otroligt onyttigt som att skriva blogg!? Det här har jag INTE tid med.

Imorgon ska jag iväg med ett papper till försäkringskassan, städa, försöka få upp gardiner (för det har jag tydligen inte prioriterat), äta ute och sen gå på bio! Jag ser verkligen fram emot att se nya twilight. Jag är redo att tråna över läckra blodtörstiga män!

Nu har jag undvikit min vänninas blogg på tok för länge, men den lilla spjuveln har sett filmen och hon samma sjukdom som mig: "berätta lite för mycket om filmen", så ja vågar inte läsa eller knappt prata med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar