söndag 15 november 2009

15/11-09

Tele2/comviq!
Dom är ju fantastiska!
Dom bryter samtalen man ringer ett par gånger ibland, tillräckligt ofta för att man ska bli irriterad, men inte tillräcklit för att man ska orka ringa för att få pengarna tillbaka.
Men nu fick jag nog! Jag kunde inte surfa mer... Efter att ha suttit i telefon med comviq i 1 timme och en kvart och pratat med 3 personer som alla skyller på varandra. så började det helt magiskt att fungera igen.
Deras teknik, att säga samma sak och skicka vidare mellan olika telefonköer fungerade inte idag (för att jag hade tid att vägra släppa det), och då helt magiskt så började det att fungera igen!

Så nu sitter jag här på helspänn.. LIVRÄDD för att det ska brytas igen, så att jag måste ringa till dom där oförstående, hemska människorna igen! - gillar dom INTE!

2 kommentarer:

  1. Du är vacker, stark och rolig (ibland i alla fall :-). Du förtjänar minst en kram, minst... // D

    SvaraRadera
  2. Tack D!
    Du är minst lika vacker, stark och rolig! Så du får två syberkramar!!! :)

    SvaraRadera