tisdag 10 november 2009

10/11-09

Nu har jag sittit inspärrad i en svit med min dotter! ... Och då undrar ni säkert: "ÅÅÅH! Det måste varit skönt?"

ICKE! Det var öppen spis, en varsin dubbelsäng, bad, helpension, två soffor, tv (likadan som jag har hemma faktiskt)... Och vi längtade hem precis hela tiden! Vi måste ha varit knäppa! Men kan man inte åka hem så ÄR det inget skönt. svårt att koppla av liksom. ...Åsså svälter folk i Afrika!!!

Sessan undrade om jag var Häxa på riktigt (brukar leka att jag är häxa med barnen-skojskrämmas liksom), jag svarade lite förvånat att det var jag ju INTE. "Men det låter så på nätterna när du sover, du mumlar liksom trollformler låter det som".
Så se upp!!!! Jag häver tydligen ur mig förbannelser i sömnen!

När hjärnan fungerar dåligt så duggar missförstånden tätt! Under dom här dagarna så har jag blivit tagen för personal, där jag INTE jobbar!
Jag TROR att jag har missuppfattat sessans lärare, och råkat blanda ihop "sambo/kombo", så att hon blev homosexuell...
Tungan har slintit i diverse olika sammanhang, som att "jag går utan strumpor i fötterna"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar