söndag 1 november 2009

1/11-09

Härlig helg! Skärgården med min söta familj var naturligtvis fantastisk, och tack vare att min underbara väninna Emie lånat ut sin kamera så har jag tusen vackra kort! Frisk luft och rara barn. I LÖW IT!

Vi klädde ut oss till en massa fjantar! mr. sur-k_k till en grekisk/romare, och småfjantarna till just.. "småfjantar" osså jag då! Gräsligt grön peruk, ni kan ju förstå vad rädda folk blev som ringde på dörra!

Jag satt och läste ett antal spökhistorier för alla barnen och avslutade kvällen med en dusch i mitt badkar. OCH vad händer... Jag ramlade. Jag stöp på ett väldigt graciöst sätt, så jag fick inte ont någonstans. Eller det kanske är det lite extra fläsket som jag har att tacka för det. Men HUJ så jag stöp! Jag låg som en blöt pöl i mitt badkar och fullkomligt TJÖÖÖT av skratt hela duschen igenom. Jag är verkligen glad för att jag var själv i mitt badrum, för herregud vilken magisk syn!
Underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar