måndag 4 juni 2012

Sommaren 2012

Plötsligt befinner jag mig i ett lyckorus utan dess like! Solen lyser nästan varje dag, jag har redan lite färg och den här sommaren har jag galet mycket semester. Jag kommer hänga här på västkusten hela sommaren lång, kommer ha tid med Prinsessan och med dom absolut bästa vännerna i världen så kommer jag inte få tråkigt en enda sekund.
Sommaren 2012 kommer bli en av dom där sommrarna som vi i efterhand nämner med ett leende ("kommer du ihåg sommaren 2012 då ...")
Härligt med en sommar då ALLA är lediga samtidigt och ingen har planerat sönder sommaren!
I förebyggande syfte så finns det några saker som jag prioriterar bort, då dom gärna sabbar hela eller delar av mitt liv- Dit hör bl a "MÄN"... Alla som har träffat en man vet vad jag pratar om. Är det inte smutsiga strumpor på golvet och diskberg i köket så är det nåt annat dom gör som vänder upp och ner på hela livet! ... Sen finns det ju alltid ett undantag som bekräftar regeln!
Nåja, Sommaren 2012 suger ingen drakballe den inte med eller utan skött i rötta!
Ses på playan, i kanoten, på äventyr, i den röda vagnen i balder, på dansgolvet, på uteserveringen, på picknick-filten, under stjärnorna, i solen, under en korkek, i hammocken, på hästryggen ute på landet eller dinglandes i en hängmatta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar