fredag 1 juni 2012

Cirkus

Fick med mig Linda på ridturen i torsdags, och där fick JAG... TVÅ timmar på hästryggen! Men det är galet vackert där ute, kände mig som en riktig cowgirl när vi skrittade runt ägorna. Nu väntar dom på bygglov därute och dom väntar även på tillökning! En liten gosig bäbis! Och när huset är uppbyggt och stugan är tom, så vill jag hyra stugan MINST fyra veckor varje sommar. Tänk att få tillbringa sommaren i den miljön och ändå ha nära hem till stan när asfaltabstinensen blir för svår.
Vad var det jag skulle göra imorgon?!.. jaja, på söndag blir det cirkus skott och vi har även biljetter till att testa trampets och andra aktiviteter i pausen. Vem vet! Vi kanske hänger med cirkusen efteråt, det var ju en barndomsdröm bland många andra drömmar som jag har uppfyllt. Krockar det inte för mycket så vill jag hinna med att dansa vid götaplatsen på söndag! Dance walk verkar galet roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar