måndag 23 januari 2012

Rånad av min dotter

Min prinsessa har rånat mig idag, hon behövde ha 2000 kr till och jag är fattig som en kyrkråtta, jag har fått en madrass hemkörd av Ellie och hennes kompis Adde. Jag har skrivit klart min föreläsning, beställt röda mattan i Åmål och skruvat ihop prinsessans säng.
Jag har promenerat och sett en söt film.
Nu är det jobb som gäller och sen kommer mitt hjärta hem.
Om jag ska sammanfatta den här månaden, så vill jag bara tala om att jag har gjort allt som jag ville och lite till. Jag har verkligen fått tid för mig själv och jag har fått vara egoistisk, fått leva på luft och festat. Tänker fortsätta med att inte BARA vara mamma, jag mår tok-bra av att göra lite grejer bara för mig ibland också. LÄNGTAR tills på torsdag när jag får krama om min lilla stora dotter!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar