tisdag 31 januari 2012

music and lyrix

VardagsrumsZumba imorse! OCH jag är alldeles överpigg av kaffe, så blir det när man inte vanligtvis dricker kaffe och häller i sig en halv kanna.
Zumban var hård (avancerad) och svettig, och vi två morgonpigga brudar som vågade dyka upp, körde gärnet framför storbildstv:n med dom snygga och något gayiga männen.
Fick besök här hemma lagom tills jag hade vikit all tvätt från igår kväll, det är mycket intensivt att tvätta på dom här tretimmars-tvättiderna. I alla fall när man är van med att ha egen tvättmaskin och kunna slänga i en tvätt lite då och då. Nu bokade jag en tid på fredagmorgon igen, för att slippa tvätta så ofantligt mycket.
....När man får besök, så blir man mycket medveten om HUR hög volymen är på musiken som man spelar. Fick nästan SKRIKA när jag öppnade dörren, så nu är musiken på en mer bekväm nivå ... och spelar i lite i otakt med tv:n som även har volym. KAN det vara så att jag tycker att det är tyst här när prinsessan är i skolan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar